Kotiček za sprostitev

Sproščamo se lahko na različne načine. Prek izvajanja različnih aktivnosti, ki jih imamo radi (med njimi so na primer: športne aktivnosti, ukvarjanje s hobijem, poslušanje glasbe ali igranje na inštrument, branje, ustvarjanje …).

Lahko pa se sproščamo s pomočjo tehnik sproščanja, ki so usmerjene neposredno v doseganje sprostitve. Ni pomembno, katero obliko sproščanja izberemo, pomembno pa je, da določen del dneva ali tedna namenimo sprostitvi. Tehnike sproščanja imajo številne pozitivne učinke za posameznikovo telesno in duševno zdravje.

 

Pravljične meditacije, dihalne vaje in vaje čuječnosti, ki so tukaj na razpolago, lahko učitelji  uporabite v razredu kot samo nek del ure, ko so učenci že utrujeni, ali preveč vznemirjeni, razburjeni in potrebujejo umiritev, lahko pa jih uporabite čisto načrtno in jih izvedete kot samostojno uro v okviru socialnega učenja, kar pomeni, da lahko po izvedeni meditaciji učenci ilustrirajo to, kar so si predstavljali v domišljiji, naredite lahko tudi razredno razstavo, lahko pa sedete v krog in se pogovorite o tem, kako so se ob tem počutili, kaj jim je bilo všeč, kaj je bilo težko ipd.
 
Učenci lahko ob poslušanju teh meditacij sedijo ali ležijo, oči lahko imajo zaprte ali pa jih imajo odprte in zrejo v eno točko. Velja pravilo, da jih ne silimo, temveč da sledijo temu, kar jim najbolj ustreza, da se umirijo. Nekaterim učencem tudi paše, če imajo zavezano rutko čez oči. Nekateri bodo poslušali in zraven tiho risali.
 
Veliko sproščujočih užitkov želim!
 
Barbara Hribar
(Skupno 1.853 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost